.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری با انتقاد از منتقدان ؛
بابایی کارنامی: پرافتخارترین مجلس هستیم، کور خواندید که مجلس بعدی را تسخیر کنید
بابایی کارنامی با بیان انتقاداتی به عملکرد مجالس قبل گفت: برخی در بیرون مجلس کور خوانده‌اند که بخواهند به بهانه تضعیف مجلس یازدهم، مجلس بعدی را تسخیر کنند.
بابایی کارنامی: پرافتخارترین مجلس هستیم، کور خواندید که مجلس بعدی را تسخیر کنید

به گزارش شمال نیوز، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی روز سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی به انتخاب دستغیب به عنوان‌ رییس دیوان محاسبات اشاره کرد و با بیان این‌که«ان‌شاءالله آقای دستغیب از مجلس غیبش نزند» مدعی شد: عادت بدی در میان مسئولان و وزرایی است که از مجلس رأی می‌گیرند و پس از رأی ناپدید می‌شوند. امیدواریم که ایشان از آن دسته نباشد.

 

وی با استناد به اصول ۸۴، ۸۵ و ۸۶ قانون اساسی در واکنش به تذکر سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در اخطاری گفت: این نماینده تذکری به رییس مجلس دادند؛ رئیس مجلس حق دارد در پاسخ به تذکر و اخطار نمایندگان اظهارنظر کند؛ برخی یادشان رفته که در مجالس قبلی برجام را در ۲۰ دقیقه تصویب کرده و علیه کارگران کشور چه مصوباتی تنظیم شد.

 

وی معتقد است: عملکرد چهار دوره قبل باعث شد که امروز گرفتار مشکلاتی در کشور هستیم. ارزش پول ملی را آن‌ها مصوب کردند اما رئیس مجلس انقلابی کشور و هیأت رئیسه مجلس یازدهم غیرمنصفانه نقد می‌شوند؛ اجازه ندهید برخی با استفاده از ابزارهای خارج از مجلس و به بهانه جریان‌های سیاسی علیه مجلس یازدهم جفا کنند. منتقدان باید انصاف داشته باشند. رئیس مجلس چه زمانی گفت به چه کسی رأی بدهید یا ندهید؟ رئیس جلسه حق دارد کار کارشناسی کند.

 

بابایی کارنامی هم‌چنین مدعی شد: یادتان رفته مجلس گذشته بانک رفاه کارگران یک شبه به برخی از جریانات سیاسی واگذار کرد؟ برخی یادشان رفته در برنامه دوم، سوم و چهارم توسعه مصوباتی علیه سرمایه‌های کشور به تصویب رسید؛ حال برخی به مجلس قبلی افتخار می‌کنند؟ مجلس انقلابی یازدهم پرافتخارترین مجالس بوده و هم اکنون به رئیس، نایب رئیس و تمام ارکانش می‌بالد.

 

وی گفت: ما در درون مجلس بحث کارشناسی می‌کنیم؛ از همین رو نیز به برخی موضوعات از جمله محرومیت‌های موجود در مناطق کشور نقد داریم اما برخی افراد نباید از این فضا سوء استفاده کرده و از بیرون مجلس خط بگیرند. ما اجازه نمی‌دهیم در کشور چنین کاری صورت گیرد. برخی در بیرون مجلس کور خوانده‌اند که بخواهند به بهانه تضعیف مجلس یازدهم، مجلس بعدی را تسخیر کنند. مردم این مملکت انقلابی‌تر از همه شما هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 دي 1401
آقای دکتر بابائی کارنامی حضرتعالی بعنوان نماینده کارگری مجلس شورای اسلامی بودید وهستید وبا لباس مقدس کارگری وارد مجلس می شدید چرا الان این لباس مقدس درتن شما نیست وفقط درکنار وزرا می ایستید و صدا وسیما پخش می کند الان دارید تبلیغات می کنید چرا کارکنان زحمتکش شهرداری چند ماه با وضع فلاکت بار حقوق گرفتند خصوصا کارگران زحمتکش زباله اگر یک بار این زباله ها را جمع نکنند فقط این را بگویم المان شهری بهم می خورد بیماری ها بماند شما وهم قطارت کجای این شهر بودید این دور مردم غیور و ولایت مدار وشهید پرور ساری با آمدن خود در سرصنادیق رای معلوم خواهند کرد شما جایی در آنجا دارید یا خیر (اگر مدیر سایت شمال نیوز این پیام را بگذارد جای تشکر هست )
پاسخ ها به این نظر
محمد 14 دي 1401
احسنت /عجب جوابی به نماینده ریاکار دادی
رحمان علی اف 15 دي 1401
دمت گرم زنده باشید
علی 14 دي 1401
سلام
اینگونه سخن گفتن زیبنده نماینده مجلس
در محضر مردم فهیم نیست
کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل داشته باشیم
و عمکرد مان برای مردم ملموس باشد
نا شناس 14 دي 1401
همین یکنفر شما که معلوم نیست چطور وارد مجلس شدید کافیه که کل مجلس زیر سوال بره.
نا شناس 14 دي 1401
عملکرد شما چه بوده؟؟؟
شما وکیل الرعایا هستید یا وکیل الادعا؟؟؟
حیف و صد حیف که دکتر یوسف نژاد رفت و امثالهم آمدید
نا شناس 14 دي 1401
اسم بعضی از مسئولین فقط به درد سنگ قبر میخورد کا بعد فوتشان ذکر کنند این خفته یه روز نماینده بود،وگرنه هیچ خاصیت دیگه ای بر آنها مترتب نیست
حسن 14 دي 1401
سلام فکر میکند مردم اندک دوره قبل دوباره بهش رای میدهند شاید هم مثل نماینده قایمشهری دنبال قالیباف هست از کارنام تهران وارد مجلس شود فقط داره تعریف اینها را میکندخدا عاقبت همه مارا ختم به خیر کند چه کسانی با چه سوادی برای دیگران خی و نشان میکشند الهم اغفرال للممنین و الممنات
اکبر بزرگ 15 دي 1401
اقای بابایی
هر چی بی سواد بود توی چوب وکاغذ پست گرفتن
الان چوب و کاغذ مازندران شده چوب و کاغذ علی بابایی
نا شناس 15 دي 1401
بی خاصیت ترین مجلس در دوران پس از انقلاب همین مجلس هست
مجید شیرزاد 15 دي 1401
شمابعنوان نماینده مردم و کارگران چه گلی به سر ما کارگران زدی که جا را برای دیگرانتنگ میبینی،افلاس از سر و روی نمایندگان ساری میبارد ننگتان باد
شهروند 15 دي 1401
شهر شلوغ که بشه همینه دیگه . .... که اینجوری پوزخند بزنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.